HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

GVHD egyensúlyozás

2010.01.11. 18:23 kookusz

Ma voltam újabb kontrollon. Még mindig vannak hőemelkedéseim, elég étvágytalan vagyok, és a nyelvem is több helyen sebes lett. Főorvos Úr nem mondott túl bíztatókat, úgy véli, hogy ezek a GVHD manifesztációi, így lehet vissza kell venni egy kis szteroidot. A legkisebb adagot, a másnaponta 4 mg-ot emlegette, ami az elhagyás előtti legkisebb dózis, így nem ijedtem meg nagyon, de ha lehet ezt is elkerülném. Mondta, hogy lehet, hogy ezt kéne tenni, de Ő ezt csak felvetette, nem muszáj egyből bekapkodnom a tablettákat. Mindenesetre, ez a GVHD elmulasztás, egy folyamat. Nagyon finoman és óvatosan kell egyensúlyban tartani, nem könnyű eltalálni, mikor mi a legmegfelelőbb. Ami most ilyennek látszik, az lehet holnapra megváltozik. Mindenesetre az se túl megnyugtató, hogy többet köhögök, és Főorvos Úr is úgy hallotta a szokottnál jobban zörög a tüdőm. Végül még nem szedek szteroidot, de így jövőhét csütörtökön is megyek kontrollra a Kezelő Orvosomhoz. Kiderül majd, Ő mit mond, de a legjobban azt remélem, hogy addigra helyre rázódnak a dolgok, és nem is lesz nagyon miről mit mondania. Úgyis meg szeretném kérdezni, hogy mi újság az IgG pótlással kapcsolatban, mert azt megkaptam és azóta egy szó se esett róla, én meg nem nagyon tudom, hogy mi a helyzet.


1 komment

Címkék: itthon kontroll szteroid gvhd tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr501664105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsimora 2010.01.20. 19:17:18

Szia Áron! Végigolvastalak, és mi mást mondhatnék? Kitartás, és nehogy leszokj az írásról :-) Üdv: Tamás
süti beállítások módosítása