HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

0 azaz nulla miligramm szteroid

2011.06.28. 16:35 kookusz

Már a bejegyzés címéből is igen jól lehet sejteni, hogy mi történt a legutóbbi kontrollon. A múltkori vizsgálaton is annyira jól voltam már,  szinte sütött rólam, hogy meg merték lépni, hogy lejjebb veszik a szteroidot. Most pedig azt mondta Főorvos úr, hogy GVHD szempontjából ez a másnaponta 4 mg már nem oszt nem szoroz, olyan mintha nem is szedném. Viszont a csontjaimnak, meg a szervezetemnek nem túl kellemes, így inkább hagyjuk még ezt is el. Úgyhogy ennek nagyon örülök. Lassan, de biztosan fogyatkoznak a tényleg durva gyógyszerek. Igaz szedek már egy jó ideje kalciumot meg magnéziumot, az izületeim miatt, dehát az csak vitamin.
Sőt előző kontrollon a ferezist is ritkábbra vették, már csak oda is kéthavonta kell járnom. Ennek annál is inkább örülök, mert az a vénám, amit általában szúrnak, már elég gyéren fest, nem is tudom, meddig fogja még bírni, nem tud rendesen regenerálódni. De talán így kéthavonta jobb lesz :)
Ezenkívül elkezdődött a nyár. A vizsgákat letudtam, bár nagyon kevés tárgyat sikerült csak felvennem, és még abból se teljesítettem egyet, mert már félév elején elbaltáztam. Igaz, ami meglett az igen jó, így lett egy 4 egészes kredites átlagom. Aztán voltam fesztiválon, Fishing on Orfűn. Nagyon jó volt, élveztem. Különösen jó volt a társaság. Volt sok magyar zenekar, akiket nagyon szeretek, így nagyon jó volt rájuk tombolni. Egyedül a sátrazást nem bírtam olyan szemrebbenés nélkül, mint régen. A higiéniát még egész jól megoldottam, de a megkopott csípőizületeim, hogy úgy mondjam nem rajongtak a földön alvásért. Főleg miután végigugráltam 3-4 koncertet kellett volna egy kényelmes alvás. Valszeg az is rátett, hogy, mint már mondtam, most vették el teljesen a Medrolt, az után pedig mindig szokott fájni, tök spontán is a lábam. De azért kibírtam, és ezt leszámítva fergeteges volt!
Most hétvégén pedig egy fotós fesztiválra megyek Egerbe. Az is igen jónak ígérkezik. Utána, Efottból még nem tudom lesz-e vmi, majd meglátjuk. Igaz lassan munkálkodni is el kéne kezdenem, jópár dolog felhalmozódott a nyárra, de eddig még csak pár kisebbet volt erőm elkezdeni. Nagyon nyár eleje van még, muszáj kicsit pihennem. A kevés tárgyam ellenére rendkívül sok mindent csináltam az elmúlt félévben.


Szólj hozzá!

Címkék: suli itthon kontroll szteroid fotoferezis

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr603022259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása