HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Közeleg a hazamenetel

2009.06.08. 18:20 kookusz

Már egy hete kapom a steroidot. Ma volt az első nap, hogy kevesebbet kaptam, végre csökkentették az adagot. Ezt már nagyon vártam, mert az utóbbi napokban nagyon levert voltam. Pont úgy éreztem magam mint akit jól megvertek. És e mellé még a kedvem is teljesen elromlott, mindez egy nyomorult gyógyszer mellékhatásaként... kemény. De most végre csökkentik, így már látszik a vége. A kétnaponta egyszer intravénásan járó antibiotikumot is és a steroidot is szájon át fogom kapni ezentúl. Így ismét megvannak a feltételei annak, hogy hazasétáljak. A ház is felkészült a fogadásomra, így semmi akadálya, hogy végre tényleg hazamehessek. Úgy néz ki, szerda környékén ejtjük meg, de pontosabbat még mindig nem tudok. De ez már közel van és ez nagyon jó!

Sétálgatok azóta is, de amilyen nagy szám volt mikor először kiléptem és elém tárult a döbbenetesen nagy (5x akkora) szoba képe, most már ez is épp ugyanolyan megszokott lett, hogy a folyosón sétálgatok. Jól bírom. Ami külön öröm, hogy az izmaim fáradnak el, a tüdőm nem. Bár ez még nagyon kis megterhelés, de reméljük ez a tendencia fog folytatódni.

Sokszor nehéz már lekötni magam, de az internettel azért még mindig le lehet. Rengeteg új dolgot fedeztem fel, sőt tanultam is, és a fotóblogomon is dolgoztam. Immáron a fotóblogomon is van RSS: http://kookusz.uw.hu/kepek/index.php . Fotóztam is ám, de sikerült máris lemeríteni a gép akuját, így a képeket már nem tudtam feltölteni a szgépre, így bár akartam, de ez a post mégiscsak kép nélkül marad.


5 komment

Címkék: weboldal szteroid steril box tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr721171994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sgergely · http://twitter.com/sgergely 2009.06.09. 00:44:15

na, nemar hogy nincs a laposodon kartyaolvaso!

Passyo007 2009.06.09. 12:56:09

lefotóztad a dokit..:D:D:D

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.06.09. 18:24:04

Van a laptopomon kártyaolvasó, de a fényképezőgépem régebbi modell, és régi benne a kártya is, nincs kompatibilis lyuk neki.
Dokikat nem fotóztam :)

Passyo007 2009.06.12. 00:05:56

dehát azt írtad a fotó alá, h dokinéni...

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.06.12. 11:12:42

jaaah! Igen az a fotóblogom, most alakítás alatt áll, úgyhogy nincsenek kinn a dátumok, de az pár hónapos kép, és a fotón Édesanyám látható :)
süti beállítások módosítása