HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ferezis, kontroll, bizakodás

2010.02.02. 21:19 kookusz

Tegnap és ma is voltam ferezisen. Viccelődtem a GVHD kapcsán, hogy extra adagot kérek, ők pedig komolyan vették, hogy hát végül is simán lehet eggyel több ciklus. Kicsit meglepődtem, mert nem gondoltam komolyan, de hát ha lehet ilyet. Ez azt jelenti, hogy eggyel többször vette ki és adta vissza a gép a vérem egy részét. Magyarul a vérem nagyobb százalékban lett kezelve ezzel a folyamattal. Valamennyit ez is számít a GVHD mulasztásában, de valószínűleg nem sokat. Mindkét nap gyorsan ment, így hamar végeztem.

Tegnap voltam a tanulmányi osztályon is, hogy megkérdezzek pár dolgot. Például több tárgyam is megszűnt már a csúszás miatt, így nincs mit felvennem. Erre van fenn a neten egy ekvivalenciatáblázat, hogy én, mint 2006-ban felvett hallgató, milyen mostani tárgyakkal tudom helyettesíteni a kötelező óráim. Így még nehezebb összeállítani egy órarendet, nem is sikerült túl sok tárgyat felvennem. Hát megerőltetni nem fogom magam...

Ma pedig kontrollom is volt. Ferezis után megvártam az ambulancián a Doktor Urat. A bőröm szebb lett ami bíztató, és a vérem is javuló tendenciát mutat, ami szintén jó jel. A hasmenés kevésbé akar múlni, de összességében jobb. Jövő hét elejéig folytatnom kell ezt a 12 mg szteroidot és majd menni kontrollra. Ha tovább javult a vérem, akkor lehet csökkenteni az adagból. Azt mondta Doktor Úr, hogy egyszer kell kiirtani a GVHD-t és akkor elég nagy bizonyossággal vége. Ez azt jelenti, hogy most ezt mindenképp ki kell bekkelnem. De ha így alakul tovább, akkor jó lesz!


Szólj hozzá!

Címkék: suli itthon kontroll szteroid vérkép gvhd fotoferezis

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr411723924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása