HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Újra egyetem, nem túl jó kilátások, plusz megfázás

2011.02.18. 21:30 kookusz

 

Épphogy sikerült kikecmeregnem a megfázás-szerűségből, már bele is csúsztam még egybe. Pedig az előző is jól elhúzódott. Az antibiotikum-kúrámat is meg kellett hosszabbítani, több mint kétszeresére. Inhaláltam ilyen köptetővel is naponta többször, de nagyon nehezen múlt. És most úgy tűnik, ki se hevertem rendesen, mert újra belecsúsztam. Így ismét antibigyó, meg lázcsillapítók, mert hát a lázat se tudtam elkerülni. Voltam doktornál is, meg kontrollon is, így nagy felügyelet alatt vagyok.
Azt pedig az előző postban nem említettem, hogy a múltkor már elkezdett fájni a lábam, főleg a csípőm. Húzom is a lábam rendesen, bár eléggé hullámzik, hol jobban fáj, hol kevésbé. Ezt is megmutattam Főorvos úrnak, el is zavart röntgenre meg MRI-re. A röntgenen nem látszott semmi, az MRI-re pedig várni kellett még jó darabig mire bekerültem, meg még az eredmény is meglett. Mikor beleolvastam már nem volt túl kecsegtető, hisz kétoldalas kopást írtak le, és vmi folyadékot, mindezt a jobb oldalon, amelyik fájt, ott kifejezettebben. Főorvos úrtól megtudtam, hogy ez tényleg semmi jót nem jelent. Elkoptak a csípő forgóim, a jobb oldalon eléggé, és a kopás miatt nem forog úgy ahogy kellene, ezért fáj. És, hogy ez azt is jelentheti, hogy majd szükségem lehet csípőprotézisre. Azazhogy fémmel meg egy műanyag forgóval helyettesítenék ezt a berendezést. Igencsak sokkolt a dolog, hisz nem vagyok egy vénség, főleg nem sportoltam szét magam, nincs túlsúlyom, így nem nagyon tartozom a rizikófaktorba. Persze ez csak távlati, és közel sem biztos, de így se jó, hogy sántikálok, meg fáj...
Közbe az egyetemre is visszamentem. Most ért véget az első hét, hát rendesen elfáradtam, de végre újra teszem a dolgom, és az úgy elképzelt helyemen vagyok, ha nem is élvezem nagyon. Így ez a lábfájás dolog elég rosszkor jött, hát még a megfázás. Főleg, hogy lágymányosi campuson elég sokat kell sétálni, a kocsit meg kicsit jobban hanyagolom, mert végre ismét van bérletem. Úgyse vmi nagy élmény most már oda se kocsival menni, és nem is a dugó miatt, hanem mert megszüntették a hallgatóknak az egyetem parkolójába való behajtást. Így partizán módjára kell a környéken helyek után vadászni. Hiába a roki kártya, így se nagyon kapkodják el a dolgot...

 


5 komment

Címkék: fotó suli itthon kontroll csípőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr992671514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Passyo007 2011.02.20. 14:09:09

Jó hallani Rólad, még akkor is, ha ezek nem túl pozitív hírek..remélem nem fog komolyodni a dolog, már annyi mindenen túl vagy, most már jó lenne, ha mindenből kilábalnál...<3 Jobbulást!

macilany 2011.02.21. 21:03:21

Szia!

Amikor elolvastam aa legutolsó bejegyzésed, egy szó jutott eszembe: szteroid....
Olyan brutális adagokakt adtak Neked.
Sokan küzdünk izületi, mozgásszervi gondokkal, és ahogy te is írod,nem mindenkire tudják ráfogni, hogy túlsúlyos. A műszemek mellé majd lesz protézisünk is, sebaj, de élünk:-)nekem még hallókészüléket is jósoltak 3 éve, legutóbb kiderült, teljesen rendbe jött a hallásom, sztem az őssejtek hatása lehet:-)
Vigyázz magadra, Erika

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2011.02.21. 22:49:05

Köszönöm szépen!
@macilany: Hát igen, a sok hülye szteroid... Azért picit bízom benne, hogy helyrejönnek a dolgok, nem bánnám, ha regenerálódna, úgy mint a szemem.
Te is vigyázz magadra!

andriska blog 2011.04.01. 17:26:31

engem az utolsó sorok nagyon megdöbbentettek. simán jogi útra lehetne terelni a dolgot! akadályozzák, hogy egészséges környezetben (autóval) közelítsd meg az adott felsőoktatási intézményt! menj be a nem tudom kinek az irodájába és ha a szép szó nem hat, akkor csak annyit mondj, hogy: ,,jogi útra terelem az ügyet!", majd nézz egy kicsit csúnyán az illetőre.
harcolni kell Áron, legalábbis én így gondolom, mióta azt látom, hogy az olyan emberek kapják főképp a kedvezményeket, akiknek amúgy semmi szüksége nem lenne rá, csak kényelmesek...
jobbulást kívánok!
üdv,
andriska

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2011.04.02. 18:58:47

@andriska blog: Hát igen, gyakran igazságtalanok a dolgok. De amúgy is vissza kellett szokom a bkv-ra, ez legalább segített. És meg is oldódott az ügy, le van adva a rendszámom, és ha odaállok a sorompóhoz az adminisztrátor beenged. Már kipróbáltam, működik. Van elég dolgom mint sem "csúnyán nézni", de azért köszi a jogos felháborodásod :)
süti beállítások módosítása