HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Már több mint egy hete itthon

2010.08.23. 23:04 kookusz

Már több mint egy hete itthon, és már a második kontrollon is túl vagyok. Minden rendben volt a kontrollokon, vérképem is jól alakul. Örültek nekem az osztályon mikor felmentem és megláttak, jólesett. Hiába egy emlékezetes beteg lettem :D . Itthon már jobban telik az idő. Sokat tv-zek, de azért szoktam laptopozni is. Hiába, egy hónap tv nélkül és utána egész rá tud kapni az ember, pedig a múltkor mikor ott volt a kórteremben, egy idő után már idegesített. Persze a sok nyavalya utóhatásait még nyögöm, de szépen javul minden. És az erőnlétem, ha nagyon lassan is, de javul, a lépcsőmászás is egyre jobban megy. Bár ki a lakásból ritkán keveredek, jóformán csak a kontrollok alkalmával. Valahogy, ha nem kötelező, nem érzek magamban elég erőt, hogy lemenjek az udvarra. Talán ezért is bambulom olyan sokat a tv-t. Ha vízszintesbe kerülök, szinte bármikor el tudok aludni. Néha már eléggé zavar, de nagyon örülök, hogy most ez a legnagyobb problémám. A szteroid hatására persze (megint) felpuffadt az arcom, de az erősen lecsökkentett adagnak köszönhetően, már szépen megy visszafelé. De persze ez se megy egyszerűen, miért is menne, a szemem eléggé húzza. Így általában homályosan látok, meg baromi kellemetlen érzés, de tudom, hogy ez is elmúlik hamarosan.


3 komment

Címkék: itthon kontroll szteroid

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr932242596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FogarasiSzilvi 2010.08.24. 15:44:13

hé, jó megint arról olvasni, hogy javulsz!
amúgy megfogott ez a dolog, hogy ilyet írsz, hogy "szoktam laptopozni is". No csak egy gondolat hozzá, kis kekeckedés: a "laptopozás" meg "számítógépezés" azok valahogy nálam leginkább ilyen nem létező igék. Mert olyat lehet mondani, hogy "könyvet olvasok", mert akkor van a kezedben egy könyv, és nyilván azt olvasod. Olyat is lehet mondani, hogy "kertészkedem", mert hiszen látjuk, ott vagy a kertben, a fogalomkör kicsit tágabb, de azért lehet az embernek valami fogalma arról, hogy milyen munkák járnak a kertészkedéssel. De aki "számítógépezik", az közel sem írta körül a tevékenységét ilyen precízen, mindössze annyit tudunk, hogy az illető a bekapcsolt állapotú számítógép előtt ül. Node hiszen még mindig lehet, hogy könyvet olvas, lehet, hogy grafikai porgramokon végez kreatív munkát, lehet, hogy dolgozik, lehet, hogy tanul - szóval számomra a "számítógépezés" mint ténykedés vagy nem létezik, vagy valami alapvetően kamaszosan negatív dolog. (Kisfiam, már megint számítógépezel ahelyett, hogy elmosogatnál! - a monitoron pedig épp a 12-pontot érő főszörny terült el.) Ezzel nyilván nem azt akarom mondani, hogy Te ezt műveled, és megrovás meg sarokbatérdepelés, de mindenesetre jelezném, hogy -szerintem- nem tudtunk meg belőle sokat. ;)

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2010.08.25. 12:02:34

@FogarasiSzilvi: Sztem létező igék, ha újak is, de mostanában már elégé közkeletűek. Az viszont igaz, hogy mostanra ezek elég tág fogalmak lettek, hisz rengeteg dolgot lehet művelni egy szgép előtt. De pont ezért használom ezt, mert én is a legváltozatosabb dolgokat szoktam csinálni. Általában mindig szól a zene, és közben szoktam ismerőseimmel csetelni, még a leveleimet is olvasom, fenn vagyok facebookon, blogokat olvasok, vagy vmi egyéb közösségi portállal múlatom az időt, esetleg a blogomat írom, most is 6 böngésző(fül) van nyitva. És ha nem a neten lógok akkor filmet nézek, a képeimet szerkesztem, vagy épp egy weboldalt alakítgatok: saját vagy önkéntesen elvállalt munkát (bár ezekre mostanában nem nagyon jut energiám). De ezeken kívül is mindig adódik vmi amit a gépen ügyködni kell. Igaz nálam a játék teljesen kiesik, nincs is játék a gépemen, ha néha el is kezdtem vmit, azt nagyon hamar meguntam, így már nem is próbálkozom, mert egyszerűen nem kötnek le.
Szóval ezért használom ezt a tág fogalmat, mert számomra ezt foglalja egybe.

hacsiju 2010.08.28. 15:46:56

Kedves Áron!
Jó olvasni , hogy javul az állapotod bár magamról tudom hogy ez még közel sem a "minden rendben" állapot!Inkább a külvilág megnyugtatása !!!
Sokat hallottam én is hogy majd rendbe jön minden szép lassan!
Engem már ez is idegesített egy idő után de tényleg ez történik csak eszméletlenül sok idő.
Emlékszem nekem is voltak olyan napjaim amikor még annak is örültem hogy nem fáj semmim és netezni sem nagyon volt humorom.Szerintem tök jó hogy ezzel is letudod magad foglalni csak így tovább.
Üdv:Csilla
süti beállítások módosítása