HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Rendeződnek a dolgok

2012.12.22. 16:18 kookusz

Bár picit elhúzódott az ittmaradásom, azért mostanra rendeződni látszódnak a dolgok. Igaz, én már abban reménykedtem pár napja, hogy már ma hazaengednek, de Karácsonyra így itt otthon leszek, hétfőn kiengednek. Lázam már napok óta nincs, sőt mára a gyógyszereim nagy részét is leállították. A közérzetem is egyre jobb, és már nagyon mehetnékem van, de ezt a két napot még ki kell bírnom.

Végül ez a négyféle antibiotikum, gombaölő kombó segített, bár sztem még most se tudják pontosan, hogy min. A sejtés az az, hogy a tüdőmben lévő gócra sikerült vmit összeszednem, s ezek együtt okozták a galibát, de pontos okokat nem tudunk. A megfázásos szerű tüneteim a levegővételhez se segítettek hozzá, így aztán volt két olyan éjszaka mikor oxigénre is szorultam, de ez szerencsére elég hamar rendeződött. Valószínűleg csak annyira tele volt az orrom, meg vérzett is, hogy nem kaptam rajta keresztül elég levegőt, és ettől nem tudtam aludni.

Szerencsére a Karácsonyt már otthon töltöm, de már azon aggódom, hogy a két ünnep között, hogy fogom összeszedni nem csak magam, hanem a tanulmányaimat is annyira, hogy januárban aztán sikeresen vegyem a zh-kat, vizsgákat, amiket kihagytam kórházi tartózkodásom miatt. Félek nem lesz egy túl sikeres vizsgaidőszak így, jól keresztbe húztam ezt magamnak...


1 komment

Címkék: suli kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr904977555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rámius 2012.12.22. 17:54:56

Nem te tehetsz róla, hogy most jött a baj a vizsgaidő alatt. Ilyen ez az élet, kemény!! Jobbulást! :)
süti beállítások módosítása