HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Banális torokfájás

2010.09.19. 16:43 kookusz

Egy héttel ezelőtt sikerült egy kis torokfájást összeszednem. Először a nyelvem lett gyanús, elég csúnya volt, aztán a torkomban is feltűntek mindenféle fehér foltok. Vasárnap pedig már annyira fájt a torkom, hogy nyelni is nehéz volt. Így hétfőn elslattyogtam a körzeti orvosomhoz. Bizony oda mentem. Ez nálam nagy szó, mivel oda az utóbbi időben csak gyógyszert feliratni jártam. Végre csak vmi olyan bajom volt amivel nem kell egyből kórházba rohanni. Így kaptam is jódos galgalizálót. Szépen múlt is a torokfájás, de a nyelvem inkább csúnyább lett. Csütörtökön úgyis mentem kontrollra, ezért ott is megmutattam. Jól sejtettem, hogy vmi gomba szerű cucc, amit eddig sikeresen megúsztam (pedig szteroid mellett nagyon gyakori), hát most kaptam rá öblögetős gombaölőt. Ezek mostanra már majdnem el is mulasztották. De ezen kívül a kontrollon még a gyógyszereim is csökkentek, és ezt már valóban annyiszor emlegettem, hogy már tényleg nagyon kevés maradt: 3 félét szedek, és slussz. Transzplant előtt volt ennyire kevés. Sőt ismét elkezdhetek barátkozni a nyers zöldségekkel, gyümölcsökkel, és még mézet is ehetek, amit utoljára a transzplant előtt ettem.
Ezen kívül voltam sétálni is. Igaz a falu határáig kocsival mentünk, mert a faluba kevésbé érdekes sétálni, akkor már inkább a természetben. Elkezdtem fotózni is újra, (ahogy fentebb is látható) és a neten is ügyködök, igaz, még nem túl nagy lélegzetű dolgokat.


2 komment

Címkék: fotó itthon kontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr112307896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macilany 2010.09.20. 07:33:18

Szia!

Örülök, h.végre jó híreket olvashattam Rólad. Most már csak egy dolgod van, ezt megtartani:-)
Üdv: Erika

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.10.03. 16:09:50

Szia!

Azt hiszem, már régebben kommenteltem ide, és említettem, hogy véletlenül találtam a blogodra, amikor az immunhiányról keresgéltem információkat Google-n.

Nagyon örülök, hogy végre ehetsz már rég "elfeledett" ételeket is. Örülök, hogy végre kisebb bajod volt, ami hamar gyógyult/elmúlt, meg annak is, hogy sétálhattál a természetben.
Csak így tovább! Nem szeretnék arról olvasni a jövőben, hogy rosszabbul lettél lelkileg vagy testileg!! :) :) :)

Egy ismeretlen, aki nyomon követi az eseményeket a blogodon, és szorít neked!
süti beállítások módosítása