HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

A karácsonyt már itthon

2012.12.28. 17:45 kookusz

Szerencsére, ahogy beígérték, karácsonyra már itthon voltam, 24-én kora délután ki is jöttem a kórházból. Furcsa volt az ünnepi készülődés kellős közepébe hazacsöppenni, talán nem is volt olyan mint szokott, de a lényeg, hogy hazaértem, és jól teltek az ünnepek.
Azóta is láztalan vagyok, kisebb köhögéseken kívül semmi tünetet nem produkálok. Tegnap voltam kontrollon, igaz csak a dokim helyettesénél, de mindent rendben talált, s gyógyszerezésem maradt. Úgyhogy antibiotikumot, meg egy kis gombaölőt szedek, de úgy érzem ezeket már csak a biztonság kedvéért. Másodikán megyek Professzor Úrhoz újabb kontrollra, régen látott már, legalább ő is megvizsgálhat. :)

Viszont belegondolva, még szerintem egyszer se volt ennyi látogatóm, mint most a két hét alatt. Igazán nagyon jól esett, és karácsonyi hangulatom is lett, amennyire a körülmények engedték, különben nem hiszem, hogy nagyon lett volna bármi is. Úgyhogy köszönöm, nagyon jólesett, hogy ennyien gondoltatok rám, ennyi ajándékot kaptam, és ennyien érdeklődtetek felőlem! =)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr824985228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása