HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Önkéntes hétvége

2010.03.29. 23:15 kookusz

A hétvégém teljes mértékben az önkéntesség jegyében telt. Szombaton mentem egy POLKA nevezetű eseményre. Ez egy olyan játék, ahol egészségügyi kérdésekben foglalunk állást, érvelünk úgy, hogy ez szabályozott keretek között marad. Nem a saját szórakoztatásunk a cél, ez a rendszer azért lett kitalálva, hogy a megszokott és nagyon unott kérdőívek helyett, az emberek a játékosan formálhassák meg a véleményüket. A tét nem kicsi, hisz minden egyes játék egy szavazat az európai játékban. A cél, hogy az EU döntéshozóit segítsük milyen törvényekre, szabályozásokra van szükség. Rendkívül fontos az egészségügyi szervezetekben dolgozóknak, hogy a nemzeti politikát átugorva, felülről irányítva szülessenek ezek a döntések, és ne kelljen egy-egy újabb kormányon végigvinni a célkitűzéseket.
Mi az elsők között tanultuk meg a játékot, és a mi polkánknak a fő célja az volt, hogy úgy sajátítsuk el ezt az eljárást, hogy majd mi is tudjunk szervezni ilyeneket. Első körben elmondták az általános tudnivalókat, két, külföldről érkező hölgy tolmácsolásában. Elmagyarázták hogyan is kell játszani, majd a moderátorok segítségével mi is belevágtunk. Én nagyon élveztem, és maximálisan úgy érzem, hogy a véleményünknek megfelelő döntés született. Az első változatban sajnos a nyelvi kompatibilitások miatt sok elírás van, így nemsokára javítják őket. Mihelyst megvan ez a javított változat, én is szervezek ilyen játékot, úgyhogy már most várom a jelentkezőket (akár kommentben, akár ímélben), első körben az őssejtkutatás témakörében.

Alig ocsúdtam fel ebből a rendkívül jó szórakozásból, máris egy másik eseményre kellett sietnem, hisz vasárnap volt Hatvanban a Bátor Tábor tavaszi találkozója. Mi cimborák már szombaton lementünk, hogy előkészítsük a játékokat és a terepet az érkező gyerekek és családjuk számára. Az óraátállítás miatt nem sokat aludtunk, de másnap lelkesen vártuk a vendégeket. A szokásokhoz híven, most is nagyon sok színes programmal készültünk. Mivel közeleg a húsvét, így a programok is, amennyire tudtak, ehhez kötődtek. Én általában fotósként vagyok jelen a táborokban, most se volt ez másképp. Ma le is adtam a válogatásom, sok szép kép sikeredett, remélem hamarosan a neten is mindenki számára elérhető lesz.

Még a héten valamikor el kellene mennem kontrollra is. Sajnos a gyomrom még mindig nem rázódott helyre. Most másnak a véleményét is meg kell hallgatnom, hátha van még ötlet, mindezt az Orvosom javaslatára. De sajnos az invazív vizsgálat nagyon lebeg a fejem fölött, ami most nagyon nem hiányzik.


Szólj hozzá!

Címkék: fotó polka bátor tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr161879570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása