HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Idei utolsó kontroll és fotózás

2010.12.23. 18:40 kookusz

Nemrég voltam kontrollon. Most is minden teljesen rendben volt. Egy újabb negatív vérképpel gyarapodtam. Most is megjegyezték, hogy milyen jól nézek ki, és faggatóztak, hogy mi a titkom. Hát, nincs titkom, egyszerűen csak próbálok erősödni, ezért hetente járok tornázni, meg szeretnék most már majd elmenni jógázni, meg falatmászni is. Noh meg lekötöm magamat, szervezek programokat, mert különben nagyon megviselne, hogy még mindig nem járok suliba. De januártól úgy gondolom, fogom folytatni. Jó lenne most már befejezni.
Hétfőn, kedden voltam ferezisen, azokat is meglepően gyorsan lezavartam. Majd kedden megkaptam az egyik ismétlő oltásomat is. Ezt kicsit megkésve, mert rengeteg eszemmel a kontroll után elfutottam ajándékokat venni, és teljesen kiment a fejemből. De nagyon jó volt, hogy kedvesen fogadtak, és nem tettek megjegyzéseket, hogy pár nappal később mentem, pedig megérdemeltem volna. Nagyon nem szoktam ilyet csinálni, de vhogy most összejött.
Apropó lekötöm magam, szombatra sikerült szerveznem egy stúdió modellfotózást. Volt sminkes, fodrász is, és négy modellem. Egy nagyon klassz helyszínen voltunk, több szobával és nagy terekkel. Mindenki szívességből, illetve a jó munka és a hecc kedvéért jött el, így minden mindenkinek ingyenes volt. Én nagyon jól érzetem magamat, és a többektől is ezt a visszajelzést kaptam, így tervezem a folytatást, mindenképp szeretnék még ilyet. Persze tanulság volt több is, de ahhoz képest, hogy mindannyian kezdők voltunk nagyon jó volt! Íme, pár ízelítő kép a sorozatból: flickr

 

Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt, és sikerekben gazdag, egészséges új évet!

 


Szólj hozzá!

Címkék: fotó itthon kontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr562535231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása