HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ellenvélemény

2008.11.03. 17:28 kookusz

Sikerült múlt hét szerdán végre beszélnem a professzor úrral. Az egész transzplantációs folyamatnak az a kezdete, hogy összeül egy transzplantációs bizottság. Ez előtt kell megjelennem még a november folyamán vmikor, pontos időpontot nem tudok. Kiderült az is, hogy bár még csak bécsben végeznek tüdőtranszplantációt, szeretnének magyarországon is elkezdeni, a tudás már megvan hozzá, és a hely is alakulóban. Így nem elképzelhetetlen, hogy én leszek az első tüdőtranszplantált akit az országban műtenek.

Azóta jártam a másik orvosomnál is, mert a gyógyszereimet ő tudja nekem felírni. Természetesen elmeséltem, hogy mit terveznek. Aggodalmát fejezte ki, mivel a csontvelő transzplantáció idegendonoros lenne (testvéreim nem HLA azonosak velem), és annál nagy a fertőzésveszély. Mivel ő infektológus így biztos igaza van, szóval mérlegelni kell. Megkért, hogy feltétlenül szóljak neki, mikor lesz ez a bizottsági ülés, ő is részt akar rajta venni. Szeretnék majd én is személyesen ott lenni, mikor erről beszélgetnek, felszedtem már pár betegségemmel kapcsolatos szakszót, remélem vmit csak értek belőle.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon infók tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr98747777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása