HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Itthon egy hete

2008.12.11. 21:10 kookusz

Bizony hazakerültem, végül tényleg elengedtek csütörtökön. Azóta vhogy viszont nem sikerült semmit se írnom ide. Gyorsan pótolom is hiányosságom. Kezdhetném úgy, hogy milyen rettentő jó volt végre újra itthon lenni, de ez nem teljesen lenne igaz. Persze, hogy örültem neki, de nagyon megterhelő volt, nevetséges, de az ember egy hónap alatt elszokik az itthoni élettől. Apróságok, napi teendők is nehézzé válnak, és csak lassan szokik vissza az ember.

Ez a kórház, meg alapból ez az egész transzplantációs dolog miatt most fel kell függesztenem az egyetemet. Ebben a félévben még regisztráltam aktív félévre, de erre a hosszú kórházi tartózkodásra való hivatkozással, írtam a dékán úrnak egy levelet, hogy ezt a félévet mégiscsak tegyük vissza passzívvá. Ma adtam le a kérelmemet a TO-n remélem elfogadják. A következő félévemet úgyis muszáj lesz passzívon tölteni. Ha nyáron pedig nem szedem össze eléggé magam akkor pedig egy újabb kérelmet kell írnom, de ez már igencsak a jövő zenéje. Először az egészség!


Szólj hozzá!

Címkék: suli itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr63817927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása