HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Újabb kontroll

2009.07.09. 18:42 kookusz

Az utóbbi napokban nem éreztem túl jól magam. Egyre levertebb voltam, és nem is nagyon tudtam túl sok dolgot csinálni. Délutánonként is lefeküdtem aludni, mert álmos voltam. Reggelente pedig remegtem, mint a nyárfalevél, pedig se hideg, se lázam nem volt. Nem nagyon értettem. De ma a kontrollon kiderült a turpisság. Annyira okos és ügyes gyerek vagyok, hogy benéztem az egyik legfontosabb gyógyszerem adagolását (amit a múltkor módosítottunk) és extra adagot vettem be belőle. Marhára nem volt jó kör a szervezetemnek, de Doktor Úr azt mondta, miután egy perccel később is még ijedten meredtem Rá, hogy kipisilem, nincs olyan nagy gond. Szerencsére kiderült, és remélhetőleg így a rosszullét is javul. Az csak holnap derül ki, telefonos egyeztetés alapján, hogy a szteroidot lehet e csökkenteni, a vérképem további eredményétől függ. De bízom benne, hogy így lesz. A bőröm egész jó, a megmaradt GVHD-ra pedig, úgy néz ki majd kapok vmi plazmafelezéses cuccot. Ez úgy néz ki, hogy a véremet úgy kapom vissza, hogy közben leölik belőle a GVHD-ért felelős sejteket(?). Így vége lehet a GVHD-nak végre, és nincsenek olyan mellékhatásai, mint a szteroidnak.

A vérképem nem lett túl fényes, csak 1300 fehérvérsejtem van. De ez, ahogy Doktor Úr elmondta várható volt, mert két gyógyszert is szedek, ami csökkentheti, így az egyiket teljesen elhagytuk, a másikat meg csak másnaponta kell bevennem.

Remélem ezekkel most már helyre áll a rend, és újra tudom aktivizálni magam. Dolog van bőven. :)


Szólj hozzá!

Címkék: itthon kontroll szteroid vérkép gvhd

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr381236872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása