HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Fertőzés utáni kontroll

2009.08.24. 16:39 kookusz

Ma került sor, az újabb kontrollra a fertőzés miatt. Azóta jobban lettem, a lázak legalábbis megszűntek, és hőemelkedésem volt aztán. Reggelente továbbra is köhögök, de Doktor Úr mondta, hogy ezzel nem sok mindent lehet tenni, ez sokakkal előfordul, akiknek nincs semmi baj a tüdejükkel, azoknál is, így nekem aztán teljesen indokolt. És, hogy eddig elmúlt, az egy dolog, de ez így hullámozhat. Most már hamarosan felveszem a kapcsolatot egy tüdőgyógyásszal, ő is lássa, nézze meg, meg hát ő fog dönteni véglegesen a transzplantációmról, ez ügyben vele kellene egyeztetnem. Megpróbálom a közeljövőben megkeresni azt a Professzor Urat, aki felvetette ezt az egész transzplantos mókát. Valószínűleg, nem fog örülni, hogy én hátrébb táncoltam a tüdőtranszplantot illetőleg, de majd megbeszélem vele. Azért javult a dolog, úgyhogy nem nagyon kéne elkapkodni, főleg mert nem sok erőt látok erre most magamban.

Ezen kívül most csütörtökön megyek újabb fotoferezisre. Ennek most örülök, mert előrébb hozták a GVHD miatt. Hisz az lett volna a lényeg, azért kaptam a ferezist, hogy ne tömjenek szteroiddal, mert marha veszélyes a tüdőmre nézve. Erre bekaptam egy újabbat. Szóval remélem, hogy ez most ismét helyreránt, és a szteroid végleg ugrik a színről, minél hamarabb.

Itthon pihenek, mostanában sok filmet és sorozatot nézek a gépemen. Jól el is vagyok, csak a szemem sokszor már nehezen bírja, kicsit romlott, talán mondanom se kell, hogy szteroid mellékhatás ez is, ha abbahagyom, visszaáll normálra (tapasztalat). De elég borzasztó, hogy sokszor összefolynak előttem a betűk, általában estére van a mélypont. Még a száznaposság előtti rend uralkodik, de talán a szteroiddal együtt most majd ennek is vége szakad végre.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon szteroid gvhd tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr71335210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása