HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Immáron fél évesen

2009.11.06. 21:14 kookusz

Tegnap újabb kontrollon voltam a kórházban. Vérképem szerencsére most is jó volt, nincs vele semmi gond. És általánosan is jól érzem magam, úgyhogy újabb engedményeket kaptam. Most már a nyers magvakon kívül szinte mindent ehetek (a neccesebb dolgokat azért még mindig csak hőkezelten). A tisztaságra is kevésbé kell ügyelni, bár még mindig szép tisztán tartunk mindent, de már nem kell mindent halálra fertőtleníteni. Mivel beköszöntött az influenza-szezon, így házon kívül maszk, kesztyű még mindig kötelező, de hát ez még az is lesz egy darabig. Nagyon jó hír még az is, hogy a szteroid lecsökkent másnaponta 4 mg-ra. És ezt is csak két hétig kell így szedni, utána végleg abbahagyhatom, ha minden ilyen jól marad, és szépen stagnál vagy javul a GVHD-m, már pedig miért ne lenne így! :)

Mára beutaltak mellkas CT-re. Ezen is gyorsan túlestem. Már a sokadikat csinálom, úgyhogy itt se volt semmi érdekes. Ebből a jövő hétre lesz eredmény. De én úgy érzem, rendben van a tüdőm. Köhögök reggelente, ahhoz hasonlóan, ahogy anno. Ez kicsit bosszant, de a tüdőm terhelhetősége viszont mintha nőtt volna. Voltam nem rég az erdőben is sétálni, felmentünk egy jó kis kaptatón is. Persze lihegtem a tetején, de maszkkal az arcán, alapból nehezen kap mindenki levegőt, úgyhogy sztem jól bírtam. Mindenesetre jobban, mint régebben, ami hatalmas dolog.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon szteroid gvhd tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr251505685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása