HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Elvonás, elfoglaltságok

2009.11.14. 13:43 kookusz

Már nincs egy hét se, hogy befejezzem a szteroidot. Nagy öröm ez még mindig, de érzem már rendesen ennek a negatív következményeit. Ugyanis nem véletlen az, hogy ilyen lassan kell leszoktatni róla. Szép lassan előjöttek az elvonási tünetek. Kedvetlen vagyok, levert, fáradt és fájnak a végtagjaim. A fáradtság miatt sokat tudnék aludni, de azért azon kívül is kell vmit csinálni. De munkálkodni nincs sok erőm, bár néha rá tudom szánni magam egy kis kódolgatásra, de legtöbbször inkább filmet nézek a gépen. Nah meg pátyolgatom a sok netes kütyüimet, amik mostanában eléggé felszaporodtak, a rengeteg netezéstől, bár pártól idő közben már megszabadultam.

A napokban itt volt egy régi, nagyon kedves ismerősöm a Bátor Táborból. Még a legeslő táborban találkozunk, ami volt Magyarországon, ez már jó rég volt. Elég ritkán látjuk egymást, főként, mert igen messze lakunk egymásától. Most véletlenül ide keveredett a faluba, egy képzésre, eszébe jutottam, így meglátogatott. Nagyon örültem neki, rég beszélgettünk, és nagyon jól esett.

Tegnap pedig a Primer Immunhiányos Betegek Egyesületének volt a 4. szakmai fóruma. Három nagyon érdekes előadást hallottunk, minket (még mindig ez áll a számra pedig már nem vagyok immunhiányos) érintő problémákról. Ha megkapom az előadások anyagát, akkor majd kinn is lesz a honlapon. Itt is majd sok újítást meg akarok csinálni, jó pár ötletem van, bár ezek nagy része a háttér munkát segítő dolgok, kívülről a legtöbb nem lesz érzékelhető.

Tegnap óta egy kicsit folyik az orrom. Szerencsére semmi vészes, lázam sincs. Sztem csak egy könnyű kis megfázás, bár nem tudom hol szedhettem össze. Szürcsölgetem is a jó meleg teát, úgyhogy pikk-pakk el fog múlni.


2 komment

Címkék: itthon bátor tábor szteroid elfoglaltságok pibe

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr481524587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aczél Dóra 2009.11.15. 00:28:34

Jó volt látni téged, Áron! nem mondom, fura volt a maszk, de a szemed a régi. szeretem azt az erőt, ami benned van, motivál engem is. Éljen a Bátor Tábor!

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.11.16. 13:41:32

Én is nagyon örültem, hogy láthattalak! Persze olvastam ám én is a Te postodat :)
Éljen a BT!
süti beállítások módosítása