HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Kontroll és pályázat

2010.02.22. 17:43 kookusz

Ma ismét voltam kontrollon. Már egy ideje nem írtam, mi újság a GVHD-val (kilökődés). Ennek mostanában két fajtája is jelentkezett: a bőrömön, pirosság formájában, és a hasamban, ami hasmenésként mutatta meg magát. Mikor elkezdtem szedni a szteroidot, pár hete, akkor volt egy mélypont, mikor inkább rosszabbnak látszott, mint javult. Volt, hogy a bőröm egy kis tenyérnyi része úgy viszketett, hogy éjszaka felébredtem rá. De szerencsére fotóferezisen kaptam rá kenőcsöt, ami némileg enyhített ezen, és a pirosság ellen is jó, úgyhogy szorgosan kenegetem vele magam. Még ez is nagyon enyhe megnyilvánulása volt a GVHD-nak, ez tényleg nagyon el tud durvulni, de a szteroid most is megtette a hatását és elkezdett javulni. Így most már arról számolhatok be, hogy jobb lett mindkettő, egyáltalán nem viszketek és a bőröm is ritkábban piros, szebb. A hasmenés is javult, már nem járok annyit wc-re. Kellemetlen is lenne, most hogy újra koptatom az egyetem padjait. Ezek a javulások már azt is lehetővé tették, hogy a szteroid adagomon csökkentsünk, így már csak 8 mg-ot kell szednem. A következő kontroll pedig épp akkor lesz mikor ferezisre is megyek, ezért egy füst alatt letudhatom.

Jah és neveztem a szorcs.hu fotópályázatra, melyet itt lehet megnézni: http://indafoto.hu/kookusz/image/6887429-be8a1fa3 . Ez a link oldalra is kikerült fotópályázatom névvel.

Frissítés: A héten bejutottam a döntőbe. Kérlek szavazz a kookusz - gépelés képemre: (a szavazást a fotók alatt találod) http://indafoto.blog.hu/2010/02/22/szorcshatter_szavazas_februar_22


Szólj hozzá!

Címkék: fotó weboldal itthon kontroll gvhd

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr101781461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása