HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Újra kaja

2010.05.17. 17:53 kookusz

A hétvégém egész jól telt. Rájöttem, hogy az okozta a nagyon rossz közérzetem és a fáradtságom, hogy nem bírtam már egy órát egyhuzamban végigaludni. Ez borzasztó megterhelő, főleg ha mellé még nem is ehet az ember és nem is lát úgy, hogy napestig tv-zen vagy gépezzen. Így kaptam altatót és két féllel (másodikat éjszaka vettem be) el voltam az utóbbi két északán. Nem végigaludtam, de több órát már egyhuzamban bírtam pihenni és ez nagyon sokat számít. Ettől aztán reggel mindig jobban voltam, és az éhezést is egész jól meg tudtam szokni.

Így aztán ma egész jól ébredtem. Sajnos az endoszkópiára elég rendesen megvárattak, már majdnem dél volt. Mivel kértem egy kis bódítást, mert úgy gyorsabban túl van rajta az ember, így nem engedtek már el a szemészetre. Így az holnapra marad. De úgy látták a vizsgálaton, hogy javult a belem állapota és jobb mint a múltkor, nem vérzik ami nagyon jó. Biopsziát is vettek, de annak majd kell még egypár nap mire megjön az eredménye. Viszont a látottak alapján, az osztályra visszatérve, kaptam is a szűrt erőlevesemet, amit szépen meg is ettem. Nagyon jól esett az első pár falat, de vicces volt, hogy a felénél (2 és fél deci volt az egész), egy kicsit megakadtam, annyira elszokott a gyomrom a kajától. Azóta uzsonnára is ettem pár szem kekszet, meg bevettem a gyógyszert. Jó volt végre vmit rágni is. Sokszor kell keveset ennem a kekszből is, úgyhogy úgy tervezem még kétszer eszem még párat és megiszom a jó tartalmas epres tápszeremet. Kellemes vacsinak ígérkezik :)

Volt szobatársam kedves volt és feljött meglátogatni. Ő most már nem fekszik benn, de ellenőrizték a vérképét, így benézett. Sőt előtte fel is hívott, hogy hallgassam a rádiót, mert küld nekem vmit. Így kaptam egy számot is tőle, mellyel jobbulást kívánt nekem. Persze még szám közben felhívtam megköszönni, és Neki is nagyon sok egészséget és erőt kívánok!
Kép is készült, meg készülnek is az osztályról, mert persze a gépemet nem tudom itt se letenni.
 


Szólj hozzá!

Címkék: fotó kaja gvhd csontvelőn

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr542010718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása