HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Megfázás

2011.01.16. 22:26 kookusz

Nem rég voltam ismételt kontrollon. Megint kiderült, hogy nagyon jó vérképem van. Örült neki Főorvos Úr nagyon. A gyógyszeradagolásomon se változtattak, már jó ideje marad ugyan az a régiben. A vérképem ellenére, már aznap is köhögtem és volt egy kis hőemelkedésem. Mondták is, hogy ha nem javul, akkor másnap kezdjek el antibiotikumot szedni. Bár én nagyon bíztam benne, hogy mint a múltkor most is megoldja az immunrendszerem maga. De már éjjel nagyon belázasodtam, lázcsillapítót is be kellett vennem reggel pedig nagyon köhögtem így, kapkodtam is befele az antibiotikumot. Azt reméltem ez az erős gyógyszer hamar elfúja, de a kontroll csütörtökön volt, és már vasárnap este van, mégis lázas vagyok még mindig, bár már egyre kevésbé, de a köhögésem nagyon nem múlik. Szedtem kis nyákoldót, hisz nagyon szárazan köhögtem, és már nagyon égett a torkom. Közeleg a kúra vége, de még nem nagyon adta meg magát, hát remélem, nem kell visszamennem az orvoshoz, hogy ez se volt elég és adjon vmit. Bízom azért a szervezetemben, hisz igen jó sejtszámom volt, le kell tudniuk gyűrni. Persze szedek probiotikus cuccot is, mert a gyomrom nem nagyon rajong ezért az antibiotikumért. Már szedtem ezt a gyógyszert, de arra nem emlékeztem, hogy egész nap ilyen rettenetes íze van a számnak, az ízeket se érzem, vagyis inkább mindennek borzalmas van. Pedig hát szedtem már egypár féle antibiotikumot.
Meg volta az Önkéntes Turnén is. Sajnos csak egyik napon, amin a Bátor Tábor is kinn volt, főleg ott voltam velük, pedig biztos sok izgalmas dolog volt még. Más napon sajnos nem jutottam ki, mert vagy nem volt vmi izgalmas a téma, vagy nem értem rá. Ugyanis több nap is benn voltam a kórházban és az Őssejt Alapítványnak fotóztam, hogy végre elkészüljön a vadi új honlap. Már nagyon várom. Igaz még nem sikerült befejeznem a képek utómunkáját a lázaim miatt, de igyekezni fogok. Remélem, holnapra már jobban leszek. Főleg, mert a tartalom szerkesztéséből is részt vállaltam, mint bennfentes, és aki másképp látja a dolgokat.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon kontroll bátor tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr432588974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása