HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

2 évesen

2011.05.08. 22:59 kookusz

 

Pontosan két napja lettem két éves. Bizony, már két éve csöpögött le az új csontvelőm. Szinte hihetetlen. Egyrészt, hogy már két éve volt, másrészt hogy még csak két éve. Furcsán telik az idő nagyon. Tavaly a kórházban szinte meg se moccant. De most, csak kapkodom a fejem, hogy mindjárt vége a félévnek, és még mennyi dolog van...
A csípőm természetesen nem lett hirtelen a régi, ugyanúgy fáj, leginkább felváltva, hol az egyik, hol a másik. Meg nagyon hullámzik is, néha szaladgálok, néha pedig alig bírok felállni reggel. De általában azért bemelegszik és akkor nincs vele gond. Járok gyógytornászhoz, nem csak, hogy a csípőmet átmozgassuk, de erősödés is rámfér még. Egyébkén pedig megvagyok. A gyógyszereim még mindig ugyanúgy szedem, van még jó pár, de már szinte csak "vitaminok", lényegi gyógyszerből már nagyon kevés van. Utóbbi pár hétben kicsit vakaróztam. Meg is ijedtem, hogy csaknem megint bőr GVHD, de mostanában alábbhagyott, úgyhogy kicsit megnyugodtam. Mindenesetre mindig rémisztő. A jövő héten megyek kontrollra is, biztos megemlítem, de sztem ez csak az én hülyeségem, meg az hogy mennyire rettegek ettől, hogy vmi baj van.
A sulin kívül, amit persze csinálok, rengeteget önkénteskedem. Sok mindent szervezünk, sok mindenben benne vagyok most.
Nyáron például, úgy néz ki a 6-os turnusba megyek a Bátor Táborba, méghozzá mint fotós cimbora. Már nagyon várom. Először az egyesbe raktak, húzós is lett volna a vizsgaidőszak miatt, de megoldottam volna. De mivel egy másik fotós kollegának nagyon nem volt jó az időpontja, így cseréltünk. Így lett a hatos, ez a kölyök diabétesz.
Az IAESTE - Magyar Mérnökhallgatók Egyesülete ELTE helyi bizottságában rengeteg mindent csinálunk mostanság. Leszerveztünk jó pár gyárlátogatást, ezen kívül most pedig lesz a campusunkon ilyen egyetemi nap, és ott is megjelenünk. Sok izgalmas programot kitaláltunk, volt is meló vele sok.
A Ritka betegek országos szövetségének pedig elkezdtem a honlapjukat, bár ez még csak lassan halad, mivel rengeteg más miatt alig jut rá időm. Plusz ők szervezik a jövőhéten megrendezésre kerülő POLKA maratont, amin én is rész veszek mint moderátor, részletek: montázs teaház
A PIBE-nek pedig a jövő héten lesz rendezvénye. Két előadás, utána pedig közgyűlés.
Hetente az ELTE Kortárs Segítő Csoportba is járok, ide természetesen csak mint kuncsaft, nem mint önkéntes. Ez egy pszichológus hallgatókból álló egyesület, akik ingyen foglalkoznak hallgatótársaikkal az ELTE-ről, akik úgy érzik, szükségük van rá. Én úgy éreztem, így már jó pár hete járok, és nekem tetszik.
Jah és persze nem maradt el a Kippkopp sorozat sem, már jóval több mint fél éve csinálom. Remélem, bírni fogom egy évig, és 365 nap project lesz belőle :) Az összes kép itt

 


Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: suli itthon polka bátor tábor gvhd pibe

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr762888685

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mit jelent, ha terapeuta letegezi kliensét? 2011.05.09. 11:26:18

Mit jelent, ha pszichoterápia során egy elég kemény krízishelyzetben a terapeuta letegezi kliensét? Rögtön utána korrigált, sem előtte, sem utána nem fordult elő hasonló. Egy gyerekkori trauma feldolgozása volt folyamatban, nagyon védtelennek, sérüléke...

Trackback: Pszi-fóbia 2011.05.09. 11:25:23

Ki-ki biztosan talál olyan embert az ismeretségi körében, aki a külső szemlélő számára pszichológiai segítségre szorulna, mégsem lehet rávenni, hogy igénybe vegyen ilyesmit. Talán még sértésnek is veszi az ajánlatot, mintha az legalábbis a lehülyézésév...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása