HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Már a boxban

2009.04.26. 16:39 kookusz

Péntek reggel jöttem be, azóta már a steril boxoman vagyok. Reggel ki kellett tölteni a papírokat, főleg aláírni sokat, aztán nem is vacakoltak sokat leturták nullásgéppel a hajam. Után mehettem fürdeni, aztán egyből a steril box. Már teljesen fel volt készítve a fogadásomra, ott voltak a már lefertőtlenített cuccaim. Később a frissen hozott cuccaim is megkaptam. Ilyenek, hogy laptop, mobiltelefon, tv távirányító mind zacsiba van. Elég zavaró, de hozzá lehet szokni. Amihez, kevésbé az a kaja. E miatt ki is vagyok borulva rendesen. Tudtam, hogy sokmindent nem lehet majd enni, meg amit kapok az is le lesz fertőtlenítve, de arról nem, hogy minden amit egyáltalán megkaphatok az kb ehetetlen. Kenyér az alapból kiesik, mert nem lehet jól lesterilizálni. Hamar rájöttem, hogy kenyéfüggő vagyok. E miatt reggelire nem sok ehető dolog van. Kínálgatják nekem a leveseket, dehát én nem tok reggel levest enni, hát agyrém. A vacsora kb ugyanez... Ebédre még lehet vmit enni, mert a lucskos szaftos dolgokból marad vmi sterilizálás után is. A tv vmi borzalom, semmi értelmes nincs benne, ráadásul folyton kajálnak benne, netem is csak nemrég lett, úgyhogy kb mostanáig aludtam. Jah és még a nővérek se nagyon jöhetnek be a boxomba, úgyhogy takarítanom ágyathúznom is magamnak kell. Viccelődött is az egyik nővérke, hogy kész katonaság, de télleg az. Ráadásul a gyerekosztályon vagyok, az egyik orvos kérésére, amit nem nagyon értek. A felnőtt osztályon sokkal jobb volt. És ez lesz még egy jó hónapig... kétségbeejtő...


3 komment

Címkék: kaja steril box elfoglaltságok

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr101087483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sgergely · http://twitter.com/sgergely 2009.04.26. 18:28:01

oh, tehat akkor zacskot laptopot nyomkodsz? azigen! es hogy dugsz be akkor egy usb-t? :D
vegul nem irtad, le hogy mit is eszel konkretan levesen kivul. boxban van wc is? :) hogy juttatjak be a kajat? ajto alatt becsusztatjak? :)

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.04.26. 20:49:53

Az usb-nek lehet lyukat vágni. Ne kérdezd, én se értem akkor mi értelme a zacsinak...
A kaját beadogatják az ajtón, helyes befőttes üvegekben. A kekszeket meg ilyesmiket meg tányérban becsomizva kapom.
Wc meg ilyen mobil cucc, ez van a négy kemény négyzetméteremen...

Lyona 2009.04.26. 21:15:08

Kitartás, őrnagy úr :)
Kaja ellen esetleg képzeld el, amit nagyon utélsz, mindezt lesterilizála, na egyből miylen jó lesz, hogy nem azt kell enni. (oké, csak egy ötlet volt...)
Drukkolok idekintről, továbbra is. Vigyázz magadra nagyon.
(fotósági)
süti beállítások módosítása