HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Tútótuk

2009.05.23. 21:23 kookusz

Hát ma igazán jól szórakoztam mikor megtudtam mennyi a sejtszámom. Mert bizony az éjszaka folyamán sikerült 10000-re feltornászni. És nem, nem elírás télleg 10 ezer! A tegnapi sejtgyarapító szer igazán megtette a hatását. Fájt is a lábam elalvás előtt és ma is baromi levertnek éreztem magam, dehát ennyi sejtet legyártani :) A lényeg, hogy most ez úgy néz ki egy sikeres dolog. A döntő szó még nem hangzott el, és ezt még majd egy vizsgálatnak is igazolnia kell, úgyhogy én se kiabálok el, de hát ez azért magáért beszél. Ez a szám persze az elkövetkezendő napokba igencsak vissza fog esni olyan 2000-ig, de ez ilyen. Sajnos ma már nem volt itt illetékes orvos, de ha minden igaz hétfőn már félsteril lehetek, jöhetnek a kedvezmények: nem steril kaja, kevesebb gyógyszer, nem kell hozzám beöltözni, laptop zacskóstalanítása... Ez az első lépés, de aztán lesz több is, például a boxból való kijövetel persze beöltözve, de legalább séta, persze mindent szépen lassan fokozatosan. Ezeknek mind nagyon örülök.


2 komment

Címkék: kaja vérkép steril box

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr241139796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aczél Dóra 2009.05.25. 21:14:24

Szia Áron!
sokat gondoltam rád a 7végén, most tudtam meg, hogy stilust váltottál, és hogy a váltást a gerincvelőddel kezded! Szurkolok neked.
nagyon jó érzés olvasni a blogod, mert könnyű a stílusod, olvasmányosan írsz, és hihetetlenül nagy lelkierővel. árad a soraidból, hogy minden rendben lesz, és hogy a kórház nem csak a tűk és a sterilizált kaja helye, hanem a vicces helyzetek gócpontja is.
ölellek (persze kizárólag steril ölelés ez...).

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.05.26. 19:42:07

Szia Dóri!
Örülök, hogy Te is olvasod! Természetesen én is sokat gondoltam Rátok a hétvégén. De kémeim jelentették milyen volt :) Ezúton is üdvözlök mindenkit a BT-ből!
Köszönöm szépen dicsérő és elismerő szavaidat, sokat jelent!
Puszi
süti beállítások módosítása