HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Kis fertőzés?

2009.08.19. 21:56 kookusz

Jó ideje nem jelentkeztem. Ennek nem a betegségem, sokkal inkább a hírek hiánya volt az oka. Sajnos csak mostanáig. Ugyanis az utóbbi pár napban voltak hőemelkedéseim, aztán tegnap lázam is kétszer. Sőt az utóbbi napokban sajnos, hasonló erős köhögés jön rám reggelente, mint amilyen a transzplant előtt volt. A setril boxban ez rejtélyes mód, úgy megszűnt mintha elvágták volna, most pedig próbál visszakígyózni, de remélem csak ugyanaz az oka mint a lázaknak. A lényeg, hogy tegnap a lázam miatt felhívtam a kórházat, és mikor sikerült beszélnem az egyik Doktor Úrral, mondta, ha bármikor rosszabbodik azonnal, egyébként pedig másnap (azaz ma), menjek be. Így is történt, tettem egy látogatást az ambulancián. Volt is egy vérkép, meg orr- és tüdőröntgen. Szerencsére semmi különös nem látszódik egyiken sem. De mivel a Doktor Úr úgy látta a GVHD is kezd visszatérni (bevallom én nem is nagyon vettem észre), így a szteroid ismét megugrott, az én legnagyobb bánatomra. E mellé kaptam antibiotikumot is, hogy elmossa ezt a... hát, valószínűleg fertőzést. Abban bízom, hogy a köhögés is csak ezzel függ össze, és nem akarnak ezek a régi reggeli köhögések visszatérni.


3 komment

Címkék: itthon szteroid gvhd tüdőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr821324323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sgergely · http://twitter.com/sgergely 2009.08.23. 15:56:21

az nem lehet, hogy otthon van valami amit nem birsz, csak mert ugye mondtad, hogy korhazban nem volt, meg amikor mashol voltal akkor sem volt. esetleg allergia?

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.08.23. 16:39:22

hát nem tudom, és hazajöttem és 2 hónapig nem jött elő? fura lenne...

sgergely · http://twitter.com/sgergely 2009.08.23. 19:03:22

lehet mostanra telitodtel azzal a valamivel
süti beállítások módosítása