HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Összeszedtem vmit

2009.11.29. 12:54 kookusz

Előző bejegyzésem óta nem igazán változtak a dolgok. Sőt. Utóbbi pár napban, hőemelkedésem, majd lázam is volt. Ez már kezdett aggasztóvá válni, úgyhogy felhívtam Doktor Urat. Konzultáltunk telefonon, így kaptam még egy antibiotikumot. Reméljük, ez elmulasztja a tüneteimet: az orrfolyásom, köhögésem és hőemelkedéseimet. Mert sajnos a másik alternatíva, hogy a GVHD lett újra aktív, amit nagyon nem szeretnék, ha már végre szokom le erről a vacakról szteroidról, nehogy újra kelljen. Csütörtök péntek voltam ferezisen, így bízom benne, hogy az is hat, és nem tud visszajönni. A végtagjaim még mindig fájnak, meg az étvágyam is elég gyatra, nem múltak el még az elvonás tünetei. Egyik délután pedig egy erős köhögés után, úgy felkavarodott a gyomrom, hogy kijött az előtte ivott tea. Jó lenne, ha ilyen se lenne többet, mert most, hogy csak keveset bírok enni, igazán nem lenne jó, ha még az a kevés is kijönne, amit magamba erőszakolok. Jó, ez csak kivételes eset volt, de sikerül néha felkavarni a gyomrom köhögéssel. Sokat alszom, de nem igazán tudom kipihenni magamat. De továbbra is igyekszem erőt venni magamon és vmi értelmes dolgot csinálni, vagy csak elütni az időt. Szóval nem túl fényes a helyzet, de igyekszem...


Szólj hozzá!

Címkék: betegség itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr981560594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása