HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ferezis és kontroll

2010.03.11. 22:19 kookusz

Tegnap és ma voltam ismét ferezisen. Már jó másfélhavonta van csak. Bízom benne, hogy azért használ is, ugyanis a hasmenésem továbbra se múlik. A bőröm egész jó (nem piros), de még így is 8 mg szteroidon vagyok. Nem csak ferezis, de kontroll is volt ma. Elmondtam Doktor Úrnak, hogy mi a helyzet, persze nem nagyon örült. Arról is beszámoltam, hogy mostanában kicsit hadarok, illetve elharapom a szavakat, nem mindig sikerül normálisan beszélnem, többször vissza szoktak kérdezni. És milyen jó, hogy ezt megemlítettem, hisz én betudtam volna vmelyik gyógyszer mellékhatásának, és azt gondoltam, majd elmúlik. De ezzel a tünettel a hasmenésem új értelmet kapott, így ugyanis lehet vmi pajzsmirigy probléma. Főleg, hogy mostanában csökkent az étvágyam is (szteroid mellett!), és az alvókám sem olyan mint régen, ezek is erre utalnak. Ennek persze örülök, és nagyon szurkolok, hogy pozitív legyen az eredmény, mert az lényegesen könnyebben orvosolható. Amúgy előfordult már ilyen más betegnél is, úgyhogy nem valószínűtlen a dolog. De ez csak a jövő héten fog kiderülni. Addig is kaptam hasfogót, reméljük az is használni fog. Ha viszont a pajzsmirigy probléma nem jött be, és tenyésztésből sem lesz semmi, akkor sajnos lehet, hogy invazívabb vizsgálatra lesz szükség. Húzom is a számat rá, nagyon nem akaródzik beleegyezni, de reménykedem, hogy még az előtt megtudunk vmit, és arra már nem kerül sor.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon kontroll szteroid gvhd fotoferezis

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr321832761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása