HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

15 naposan

2009.05.20. 17:19 kookusz

A szteroid adagomat elkezdték erősen csökkenteni, holnap már csak 4 milit fogok kapni, ami a tizede a kezdeti dózisnak. Ez már a vége a leszoktatásnak. Ennek nagyon örülök, mert ugyancsak előjöttek a szteroid nem túl kellemes mellékhatásai. A hajamtól előző post-om óta szinte teljesen megszabadultam. Ehhez a gondolathoz még a kemó kapcsán hozzászoktam, úgyhogy nem érintett különösebben. De ez a nagy dúzis igencsak túlpörgetett az utóbbi napokban, úgyhogy most egy kicsit elfáradtam és kicsit gyengének is érzem magam. Persze ez nem meglepő, el vagyok gyengülve, több mint három hete vagyok itt benn, és az ágyhúzás a legtöbb amit mozgok. A steroid egyetlen pozitív hozománya az lenne, hogy az étvágyam igencsak megnőtt, ez most csak azért szívás, mert nincs nagyon mit... Még mindig steril kajákon élek, nem lehet csak úgy kicsattogni a kamrába vagy a hűtőhöz vmi kis elemózsiáért. De többet eszem az biztos, sikerült is felszedni egy kicsit. Bár emlékeim szerint ez csak víz és ha végleg elhadják, ennek a nagyrésze le is megy. De nem baj, mert a sejtszámom szépen alakul, tegnap a 800-at közelítette meg, ma pedig 850 volt. Igaz ez az utolsó megint fals eredmény, mert tegnap kaptam egy kis pótlást, vérkészítmény formájában. De a dolgok jelen állása szerint, úgy néz ki nem kell majd több. Lassan, de jó ütemben jönnek a sejtjeim, aminek nagyon örülök. Reggel köhögtem egy kicsit, meg az orromat is többször fújtam, de ezek elég elhanyagolhatóak. A karomon viszont a GVHD óta jön-megy egyfajta pirosság, amit azóta se nagyon tudtunk megfejteni, hogy mi okozhatja. A több évig szedett imukin ami fényérzékennyé teszi az embert, kialakult egy piros folt a kezemen, ami a GVH-nál felerősödött és a szokottnál pirosabb lett (mint mikor sokat voltam a napon) és ez azóta hullámzik, néha nem is látszik, néha egész előjön. Doktor Úr azt mondta, holnaptól elhagyhatjuk az egyik antibiotikumot is, talán az majd enyhít ezen a bőr problémán, de pontosan nem tudja mi okozhatja. Én remélem majd szépen elmúlik, igazából csak azért kell figyelnem rá, mert a GVH-nak is hasonló a jele, márpedig akkor szólni kell.

A napokban egyre többet interneteztem, mert a tv-t már nagyon unom, igaz megkaptam a lesterilizált könyveim így olvasok is mostanság. Vicces, hogy ebből a kis szobából mennyi mindent el tudok érni neten keresztül és mennyi emberrel kommunikálok, teljesen elwebkettősödöm. Persze ez nem baj, hisz informatikával szeretnék foglalkozni, fontos, hogy ne maradjak le és mindig képben legyek. Itt legalább van bőven időm felfedezni sok új dolgot a neten, és ezekből is mindig tanulok. Amúgy a kis szobámban is van vezetékes internet hivatalosan, de most sikerült vmit elkavarniuk a kollegáknak, úgyhogy mióta itt vagyok csak a mobilnetemet tudom használni. Figyelek is rendesen, nehogy túllépjem a havi korlátomat. Ez mondjuk csak annyit jelent, hogy nem szoktam neten videót nézni, ami azért kibírható. És amúgyis van még pár film a gépemen, úgyhogy vannak még tartalékaim szerencsére.


Szólj hozzá!

Címkék: szteroid vérkép gvhd steril box elfoglaltságok

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr291133831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása