HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ferezis és kontroll

2009.09.03. 12:52 kookusz

 

Tegnap már nem volt erőm írni, ugyanis fél 5-kor érkeztünk haza, így 6-kor már ebédeltünk is. Hosszú egy nap volt. 11-re mentem ferezisre, és igen, sikerült a nővérnek elsőre megszúrni! Ez nagy megkönnyebbülés volt a múltkori huzavona után. A jobb kezem még durvábban lila lett, de azt hiszem most ez a legkevesebb, inkább szorgosan kenegetem. Először azt hittem ma is kapok kezelést, de végül úgy döntöttek, hogy ezt kapom az elmaradt pénteki helyett, és így van most meg a két rész. A következő pedig két hét múlva lesz.
Utána lementem kontrollra. Vért már nem kellett venni, a ferezises elég volt. Miután sorra kerültem, Főorvos úr gyorsan megvizsgált. Mivel nincs semmi különös, így marad minden a régiben, sajnos a 8 mg szteroid is. A következő kontroll szintén két hét, ugyanígy ferezis után fogok menni. Az is majd egy jó hosszú nap lesz, de addig nyugi van.
Eddig csak beszéltem róla, de ma felhívtam a tüdőgyógyász Professzor Urat, és sikerült időpontot is kérnem tőle. Azt mondta, hogy úgyis hétfőn lesz egy transzplantációs megbeszélés, menjek akkor, és vigyem a leleteimet is. Így meg tud mutatni a bizottságnak, hogy ez van most a csontvelő-transzplantáció után. Kicsit ekkor én haboztam, de megnyugtatott, hogy ennek még semmilyen következménye nem lesz, csak megmutat. Remélem sikerül megbeszélnünk, hogy én azért nem ragaszkodom annyira ehhez a tüdőtranszplanthoz. Különösen jó lenne, ha ezt Ő is így gondolná. Szóval majd meglátjuk.

 


Szólj hozzá!

Címkék: itthon tüdőm fotoferezis

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr241357308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása