HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Pályázat, miegymás

2009.09.16. 16:09 kookusz

Még a múltkor elfelejtetettem a nagy jó hír közben megemlíteni, hogy mikor vártunk a Professzor Úrra, csörgött a telefonom. A fotópályázattal kapcsolatban hívtak amire még augusztus végén neveztem, hogy bizony megnyertem. Ez egy esélyegyenlőség fotópályázat volt amit a Szép Jelen Alapítvány (Fecskepalota) és a Kép-Szín-Tér Fotóművészeti Műhely Közhasznú Egyesület írt ki közösen. Az első kategóriába olyan fotókat vártak, amiket fogyatékkal élők készítettek magukról. Bár én nem vagyok a szó hagyományos értelmében fogyatékos, de mégis az immunhiány is ide tartozik. Ezért gondoltam, hogy egy kis figyelemfelhívás céljából elküldöm én is ezt a fotómat, hátha ezt is kiállítják. Arra viszont nem gondoltam, hogy meg is nyerem. A díjátadóra sajnos nem tudtam elmenni, mert még nem igazán mehetek közösségbe (erről is szól a kép :D ), így ma kaptam meg postán az ajándékom, egy könyvet és egy könyvutalványt, amit ezúton köszönök szépen.

Még múlt hét csütörtökön voltam benn az osztályon is fotózni. Készül a Szent László Őssejt Alapítványának honlapja és ehhez kezdtem el képeket készíteni, amiket majd felhasználhatok az oldalon. Azóta nem jártam a csontvelőn mióta kijöttem így érdekes volt visszamenni. A nővérek persze örültek nekem, ahogy én is nekik, a fényképezőgépemnek már kevésbé ;) Nagyon furcsa volt "kívülről" látni az osztályt, és nem bennfekvőként mozogni benne, nagyon más volt.

Ma pedig voltam ferezisen. Könnyedén ment minden. Utóbbi pár napban mozgolódott kicsit a GVHD-m, de nem volt túl vészes, remélem most ez elfújja végre. Úgy volt, hogy utána kontroll is lesz, legalábbis két hete így beszéltük meg, de ma nem volt csontvelős ambulancia. De nem baj, holnap úgyis kell mennem a 2. fotoferezisre és akkor majd megejtem ott is a látogatást.


6 komment

Címkék: fotó weboldal itthon fotoferezis

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr691386504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vakuszaki 2009.09.16. 20:23:21

Szeretnénk felajánlani Neked egy különdíjat erre a fotópályázatra:

mikrosat.hu/product_info.php?cPath=56&products_id=504

Kérlek írd meg az info@mikrosat.hu emailcímre, hogy hogy juttathatjuk el Hozzád.

vakuszaki 2009.09.16. 20:26:58

Ja, ha mást szeretnél inkább nem gond...

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.09.17. 16:01:41

Ezúton is szeretném megköszönni a felajánlást!
Remélem hamarosan a gyümölcsét is közzé tehetem itt!

SzilviaDallos 2009.09.22. 14:34:49

Szia Áron!
Nagyon örülök, hogy ilyen jól vagy, rég olvastam már a blogodat, de most egyben a júliustól szeptemberig, és nagyon örülök a jó híreknek!
A fotópályázathoz külön gratulálok!!!

ká. zé. 2009.11.06. 22:58:17

Szia Áron!
Örülök a csupa nagyszerű hirnek Veled kapcsolatban, és további javulást kivánok!
A győztes fotód nagyon tetszett, gratulálok az eredményhez!
Milyen géppel fotózol?
Üdv!
KZ

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2009.11.08. 15:35:31

Szia K. Z.!
Nagyon szépen köszönöm!
Már több mint egy éve egy canon 350D-vel fotózom. Nagyon jó kis gép, és most már nem egy kiegészítőm is van hozzá, úgyhogy lehet alkotni. :)
További szép napot!
süti beállítások módosítása