HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ünnepek

2010.01.05. 17:25 kookusz

Régen nem írtam. Azóta eltelt a karácsony, a két ünnep között voltam ferezisen és túl vagyunk a szilveszteren is, sőt már ki is pihentem. Az állapotom körülbelül ugyanolyan, mint volt, esténként még előfordul egy kis hőemelkedés, de ez igazán nem rondít bele semmibe. A karácsonyom nagyon jól telt. A tavalyinál lényegesebben felszabadultabb és boldogabb volt mindenki. Múlt évben nagyon benne volt a levegőben, hogy mik előtt állok, és e miatt mindnyájan feszengtünk kicsit. Idén ez a dolgok állása miatt, természetesen egyáltalán nem volt jelen, boldogan ünnepeltünk. Karácsony alatt rengeteget filmeztem, nem csak a tv-ben adtak viszonylag elfogadhatókat, de Nővérem is hozzájárult ehhez jópár dvd-vel. Nagyon jó volt, hogy végre újra itthon volt napokig az egész család. Két ünnep között gyorsan lezavartam a ferezist, nem is volt rossz kicsit kimozdulni a nagy punnyadás után. Doktor Úrtól még a legutóbbi kontrollon megkérdeztem, hogy "meddig mehetek el" a szilveszterezéssel. Így elmehettem a barátokkal egy jó kis házibulira, ahol nagyon jól éreztem magam, hisz ki tudja mikor buliztam utoljára, sőt egy kis pezsgőzés is belefért.


Szólj hozzá!

Címkék: itthon elfoglaltságok

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr811649232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása