HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Újra szteroidon

2010.01.28. 16:42 kookusz

Sajnos ez a kontroll azt hozta amitől tartottam. A pirosság nem nagyon javult, és sajnos közben hasmenésem is lett. Így kaptam egy kis szteroid kúrát. Első három nap 24 mg, majd utána 12 mg-ot kell szednem. Szerencsére nem egy vészes dózis, de bízom benne, ez helyrebillent mindent, és utána el lehet hagyni. Hétfőn, kedden megyek még ferezisre, ez is segíthet, jókor jön. A hasmenés kapcsán pedig annak kell nagyon szurkolni, hogy ez csak a cellcept mellékhatása volt, de ezt most abbahagyom. Úgy rémlik az mintha okozott volna már ilyesmit mikor kijöttem a kórházból, így remélem csak az a gond. A másik variáció a gyomor GVHD, amit a rosseb se kíván, úgyhogy bízom benne, hogy nem. Ferezis után vmelyik nap fel kell keresnem a Doktor Urat, hogy kiderítsük mi legyen, remélem javulásról fogok tudni beszámolni.

 

Persze az iskola projekt beindult, beiratkoztam, így azt nem nagyon tudom visszacsinálni. Szteroiddal viszont annyira nem kéne közösségbe mászkálni, úgyhogy e miatt is fontos lenne, hogy megoldódjon. Ha még szedem akkor is, nem is tudom, beülök maszkba előadásra :D


Szólj hozzá!

Címkék: fotó suli itthon kontroll szteroid gvhd

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr981710264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása