HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Elvágyódás

2010.05.04. 13:40 kookusz

És nem is kérek olyan sokat, tudom, hogy kórházban a helyem pillanatnyilag hisz itt tudnak igazán ellátni. Csak jelenleg egy 3 ágyas kórterembe vagyok, amin a múlthéten is osztoztam egy sráccal, de igazán jól meg voltunk, elviccelődtünk, volt élet. Kapott hétvégére kimenőt, így egyedül maradtam, nem volt rossz egy kis nyugi, de ma ő is visszajött, aminek igazán örülök. Azonban tegnap délután kaptunk egy harmadik beteget, egy öreg bácsit, aki igazából nem sok vizet zavar, de jelen körülmények között a legideálisabb egy egyágyas szoba lenne a legeslegjobb. Próbáltam már ezt jelezni Doktor Úr felé, de jelenleg tele vannak azokkal, akik régebb óta vannak itt, vissza a csontvelőre pedig nem mehetek. Próbálnak intézkedni, de majd meglátjuk. Addig is itt kell kibírni.

A szemem azóta javulgat, de még mindig nem az igazi. Jobb szememmel körülbelül a régi módon látok, de a bal olyan mintha nagyon sok drioptiát romlott volna. Ahogy a Szemészdoktor Bácsi belenézett lát is vmi középen. Ez még rendbejöhet, de ha nem akkor teszek egy újabb kört a szemészeti klinikára. Bízom benne, hogy rendbe tudják szedni. Szemészdoktor Bácsinak pedig mélységes tiszteletem, hiszen ő még hétvégén is bejött és megnézte a szemem. Igen, úgy gondolom Ő egy Orvos.

A hasam sajnos nem nagyon javult, és gyakran véres is. Épp most beszéltem Doktor Úrral és elmondta, hogy megjöttek az eredmények, de semmi jó hír. Négyes fokozatú bél GVHD-m van ami a legsúlyosabb változat, úgyhogy egyenlőre búcsút mondhatok a kajáknak. Nulldiétára fognak, így maximum vizet ihatok, esetleg csak egy nagyon kevés háztartási kekszet ehetek, de első napokban nagyon azt sem. Így ma már az ebéd is kimarad. Bízom benne, hogy bírni fogom, általában jól tűröm, ha nem eszem, csak ez a fránya szteroid pedig igen komoly étvágyat tud csinálni, így nehezítve van a helyzet.


Szólj hozzá!

Címkék: kórház szemem gvhd

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr731973808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása