HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Oltás

2010.10.28. 22:03 kookusz

Ma voltam kontrollon. Most így a kórházi tartózkodásom miatt, csak egy hétre engedtek el, így máris kellett mennem. De teljesen rendbe volt minden, ez már messziről látszott rajtam. Mondtam is Doktor Úrnak, hogy jövök megyek, teszem a dolgom. Erre csak annyit mondott, hogy igen, látszik is, sugárzok. :) Így, mint már a múltkor is volt róla szó, átzavart az oltásokkal foglalkozó ambulanciára. Nem úsztam meg, egyből kaptam is mindkét karommba egy-egy szurit. Nehéz is most felemelni a kezem tőle, de lázas nem vagyok. Egész újévig bejegyeztek többféle oltásra, újraoltásra. Meg is dicsért Doktor Néni, hogy milyen tájékozott vagyok, mert több nem túl közkeletű dolgot is tudtam az oltásokkal kapcsolatban (hisz voltam anno az Ő előadásán a PIBE szervezésében). Sajnos ezek úgy elhúzódtak, hogy nem tudtam menni gyógytornára, pedig elhatároztam, hogy most ráfekszem erre is, hogy erősödjem. Az extra Bátor Tábor miatt is szerettem volna kicsit fölpörögni addigra, de sajnos elmarad. Ettől függetlenül azért már bejelentkeztem gyógytornára, legközelebbre.
Folyamatosan csinálom projectet, és minden nap fotózom Kippkoppot. De arra jöttem rá, hogy ezen kívül mostanában nem nagyon fotózok. Ha meglátok vmi izgalmas témát, egyből az jut eszembe, hogy oda kéne tenni a Kipikopit. Remélem ez szépen meg fog változni, nem szeretnék beszűkülni.


2 komment

Címkék: fotó itthon kontroll bátor tábor pibe

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr852406474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aczél Dóra 2010.11.03. 13:09:37

Megkaptad a kreatív blogger díjat! Íme:
blog.erdely.ma/aczeldora/

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2010.11.03. 21:25:23

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!
süti beállítások módosítása