HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Ortopédusnál és teszem a dolgom ezerrel

2011.04.02. 20:14 kookusz

Ismét rég jelentkeztem, de nem túl sok minden történt az egészségemmel, így nem láttam nagyon indokoltnak. Ez persze csak jó! :)
A megfázásom szépen elmúlt, de azért még szedem kicsit tovább még az antibiotikuom, hogy tényleg végleg elűzzem, nehogy újra megfertőződjem. A lábfájás sajna nem múlik. Kicsit megváltozott a természete, de ugyanúgy rossz. Ha sokat ülök egy helyben, akkor nehezen tudok elindulni, és nagyon rossz is, de utána bejáratódik. Sajnos ez a kopástól van.
Elmentem ortopédushoz is, ahogy mondták, hogy azt feltétlen ejtsem meg. A többi szakrendelőhöz hasonlóan itt se lehet másnapra időpontot kapni, de három hétre rá sikerült. Így pénteken elslattyogtam. Túl sok újat viszont nem tudtam meg. Ott is volt röntgen és már azon is látszott eltérés jobb oldalon. Ami persze nem jó, de azt mondta, hogy addig fáj a legjobban, míg az úgy "be nem áll". Attól tartok a balra is ez vár, de ha úgy nem lesz olyan rossz, akkor mindegy. Megtudtam viszont, hogy a tartós ülést kerülnöm kéne (miért is ne, végülis informatikát tanulok...), mert ha bejáratódik, akkor nem fáj úgy. Ezt mondjuk én is megfigyeltem, de érdekes ez is csak az idő múlásával lett ilyen. Az elején ugyanúgy fájt mindig. Amúgy a szakrendelő egy nagyon klassz új épületben van, nagyon szép, meg modern, jó látni, hogy van ilyen is.
Ezen kívül pedig próbálom tenni a dolgom. Jó, hogy újra egyetem, bár nagyon gyenge félévre sikeredett, alig van tárgyam, vhogy így alakult, de remélem jó lesz ilyen visszazökkentőnek. De persze megtalálom, hogy lefoglaljam magam. Továbbra is sokat önkénteskedem, jók a társoságok, mindig öröm velük találkozni :)
Az egyetemen is megoldódott a parkolás kérdés, mert a hallgatók nyomására engedtek, így egyszerre akár 100 hallgató is benn lehet. Már ki is próbáltam, tényleg működik. Plusz nemrég láttam, hogy megkaptam a rendkívüli szociális támogatást, ami most nagyon jól jön. Mert még nem mondtam, de felülvizsgálják a családtámogatásomat. Tartósan beteg vagyok, így jár, de idéntől lejárt, és most megnézik tényleg tartósan beteg vagyok-e még :D Nemsokára lesz végre a tényleges kivizsgálás. Ugyanis januártól nem kapok, nem is értettem mi van, vmikor február végén kaptam értesítést, hogy felülvizsgálják, és csak tegnap jött meg a "behívóm". Pedig már többször is írogattam nekik, hogy akkor ez mi, és nekem mit kell csinálni, meg most mi van? De mindig csak nyugtatgattak, hogy ők intézik, majd kapok felülvizsgálati szerelmeslevelet. Végre ez is megtörtént. Bízom benne, hogy meg fogják adni, mert bár az alapbetegségemet elvileg most meggyógyították, de egy csontvelő-transzplantáltat akkor se lehet teljesen egészségesnek nevezni, talán sose. Abban meg csak reménykedni tudok, hogy ha már így nem kapkodták el a dolgot, azért megkapom visszamenőleg is a támogatásokat, hisz a betegségem "jogfolytonos" :D


Szólj hozzá!

Címkék: itthon csípőm

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr102794453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása