HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Jó hírek

2009.07.20. 18:27 kookusz

Kontroll, kontroll hátán. De most végre elég jó híreket kaptam. Ciklospurin szintem, ami túl magas volt (hála okosságomnak), mos már egy jó szintre állt be, úgyhogy a gyógyszeradag is marad ugyanennyi. Észre is vettem, hogy a túladagolás tünetei is enyhültek már, remélem hamarosan teljesen elmúlik. Azért még döntöm magamba a folyadékot, biztos ami zihher, nah meg úgyis meleg van. Szteroid adagom is már csak 4 mg. Mindig örülök, ha csökkentik, de igazából most épp ez az, amitől ilyen baromi fáradt vagyok. A szteroidban a rengeteg szemét mellékhatása közül, az volt az egyetlen pozitív (nah jó még a jó étvágy is), hogy felpörgette az embert, és sok mindent volt kedve csinálni, nem tudtam hova kapni. A leszoktatás, meg hát pont ennek az ellentéte... Noh, de jó hír még, hogy a fehérvérsejtszámom megugrott egy 5000-es szintet, és a trombocitám ami a múltkor egy kicsit alacsony volt, szintén emelkedett. Legközelebb már csak jövő hét pénteken kell "megmutatnom magam".


Szólj hozzá!

Címkék: itthon kontroll vérkép

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr61257150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása