HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Mostanság

2009.12.03. 17:10 kookusz

Tegnap voltam kontrolon Főorvos Úrnál. Vérképem szép, a tüdőm szépen muzsikál. A panaszaim nem tűntek fontosnak. Csak szedjem tovább a tavanicot (antibiotikum), és ettől el fog múlni. A levertségem meg étvágytalanságom is biztosan a szteroid elhagyástól van, annak pedig idő kell. Bízom benne, hogy már nem sok. Így leginkább várok, bár sokszor azt a legnehezebb. De úgy éreztem ma, hogy egy kicsit jobban voltam, mint az elmúlt napokban, van okom bizakodni.

Lesz egy mikulás ünnepség a kórházban. A Szent László Őssejt Alapítvány rendezi amiben én is ügyködök mostanában. Nagyon jó lenne elmenni, de nyugodt szívvel csak akkor fogok tudni, ha elmúltak ezek a megfázás szerű tünetek. Jó lenne végig fotózni, hiányzik már.

Épp nem rég néztem, felkerültek (valószínűleg már jó rég, csak még nem láttam) a Bátor Tábor honlapjára a tavaszi találkozó képei, aminek egy részét én készítettem. Jó volt újra látni a fotókat, mert nagyon élveztem, büszke is vagyok ezekre a képekre, és ez volt az utolsó Bátor Táboros esemény amin részt vettem a transzplant előtt.


Szólj hozzá!

Címkék: weboldal itthon bátor tábor szteroid őssejt alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr531571628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása