HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Édesanyám varrós blogja

2010.02.05. 16:59 kookusz

Nem olyan régen Édesanyám is indított egy blogot, ő a varrásról. Régóta szerettem volna, ha közzétenné azokat a dolgokat amiket varr. Ezért úgy döntöttem megteremtem a technikai hátteret és akkor talán már lesz kedve. Így jött létre a ginkgo.blog.hu, ami már többször is frissült. Így mindenki figyelmébe ajánlom! Még annyi részem van a dologban, hogy a fotókat én készítem. A link jobb oldalt is megtalálható a "Társblogok" alatt.


Szólj hozzá!

Címkék: weboldal

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr871732089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása