HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

Lefoglalom magam

2010.12.06. 13:43 kookusz

Most az a helyzet állt elő, hogy azért nem írok, mert nagyon nincs miről. Legalábbis ami ebbe a blogba illene, szóval ebben az esetben ez kifejezetten jó hír. :) Legutóbbi kontrollomon egy hónapra rá kaptam csak időpontot, így arról se lehet mit írni. Ferezisre is csak havonta járok már, így az se volt, sőt a következő oltásom is csak a következő kontrollkor lesz. Egy dolog miatt járok azonban mégis néha a kórházba, ez pedig a gyógytorna. Mikor még bent voltam akkor jött néha hozzám, és felajánlotta, hogyha jobban leszek, de erősödni szeretnék szívesen vállal. Így, azóta is élek ezzel, és használ is, nagyon szuper, hogy járhatok. Az a magamnak kitőzött célom, hogy januárban már szeretnék falat mászni. :)
Ezen kívül még mindig sokat fotózok, sőt mostanában szerencsére igencsak felélénkült a dolog, és sok helyen voltam. Legutóbb szombaton voltam a Help Portreit nevű eseményen ahol rászorulókról készítettünk portrékat, amit meg is kaptak azonnal előhívva. Erről az atv-n volt is egy kis összeállítás.
Folytatom még mindig a Kippkopp projektet, de igyekszem  sok minden mást is fotózni, nehogy befásuljak. :) Holnap is megyek az őssejt mikulásra, ahol szintén fotósként veszek részt. Biztosan nagyon jó lesz ez is, ahogy tavaly is.
Készítettem egy adventi naptárat is sok kis meglepetéssel egy nagyon kedves barátomnak.
Szóval igyekszem lekötni magam, és szerencsére van is mivel. Nemsokára egy barátomhoz is megyek fotózni, sőt egy stúdiófotózást is szervezek, jó pár emberrel, remélem az is összejön. :)


Szólj hozzá!

Címkék: fotó weboldal itthon elfoglaltságok őssejt alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr242496941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása