HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

1000. nap

2012.01.30. 11:46 kookusz

Éppen 1000 napja csöpögtek le a őssejtek! =)

Utolsó, szeptemberi posztom óta el is vesztem az egyetem sűrűjében. Ezt megfejelve önkénteskedem több helyen, és nagyon elúsztam a teendőimmel. Ezért is nagyon rosszul sikerült ez a félév (és még vége sincs), pár tárgyat nem sikerült megcsinálni, és ez természetesen, a lustaságom mellett, azért van, mert túlvállaltam magam, és nem tudok ennyi "fronton" helyt állni. Így, úgy döntöttem ezt a sok dolgot kicsit visszább veszem, és megpróbálok elsősorban az egyetemre és a tanulmányaimra koncentrálni, hisz azzal nagyon el vagyok maradva.
Az egészségemet tekintve most jól megvagyok, kisebb megfázásokon kívül semmi említésre méltó nem történt fél éve, aminek rettentően örülök! Ezért is nem nagyon születtek posztok, így a hallgatásom, most kifejezetten jót jelent. Gyógyszereim már tényleg csak "vitaminok", főleg csak étrendkiegészítők kellenek, egyetlen igazi gyógyszert szedek még, azt is csak a hét felében, az egy gyengécske antibigyó. Ferezisre is ritkán járok, már csak betévedő vendég vagyok. Kontrollra pedig már csak egy két elismerő szóért és mosolyért járok be. :)
Pár gondolatban miket is csináltam az elmúlt fél évben:


És mivel hamarosan itt van a nagy 1%-os hajtás, pár egyesületet, szervezetet én is felsorolnék, akik nagyon megérdemlik, hogy támogassák őket: (mindenféle sorrend nélkül)

 


2 komment

Címkék: weboldal suli itthon bátor tábor pibe őssejt alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr363976564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karpatias 2012.01.30. 19:27:21

Kedves Idegen!
Gratulálok,nagyon kemény ember vagy.Ezt a kitartást.Csodállak, de képtelen vagyok elolvani a bejegyzéseidet.Még nem, nincs hozzá erőm.
Az én fiam is ebben a betegségben szenvedett.
Tüdő és csontvalő transzplantációra várt.
Neki nem volt már több ideje.
Sok szerencsét és egészséget kívánok!

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2012.02.08. 17:22:02

@karpatias: Nagyok köszönöm a biztató, elismerő szavakat!
Rettentően sajnálom, hogy a fia nem jutott el idáig! Ilyenkor érzi az ember, hogy még így is meg kell becsülnie a helyzetét!
Minden jót kívánok én is!
süti beállítások módosítása