HTML

Immunhiány

Születésem óta immunhiányos vagyok. Azóta átestem egy csontvelő-transzplantáción. Ennek az előzményeiről, a kórházban történtekről és az azt követő eseményekről szólna ez a blog.

Címkék

HTML doboz

GVH (graft versus host betegség)

2009.06.01. 21:43 kookusz

Azóta is voltak lázaim és változatlan tüneteim. Sőt tegnap, annyira kimerült voltam, hogy már 9-kor aludtam egészen késő reggelig. Nővérek meg is ijedtek, hogy vmi baj van, ugyanis nem szokásom ilyen korai órán szundikálni, meg egész nap a takaró alá bújni. Az a helyzet, hogy még mindig rossz a légkondi, és néha meg lehet fagyni, már pulóver is van rajtam napok óta. Nah aztán ma volt a nagy pislogás, mikor megnézett a Doktor Úr hiszen már tegnap mutogattam egy orvosnak, hogy furán pöttyös a kezem eddig nem ilyen volt, de viszketni nem viszketett, nah de reggelre már jól látszott ez bizony GVH (graft versus host betegség), de mostmár tényleg. Vakaródzom is rendesen, az érdekes, hogy nem feltétlenül ott ahol pöttyös vagyok. Kitörő lelkesedéssel fogadtam, akkor ez most újabb szteroiddal fűszerezett hetet jelent, amit már nem is tudom hányszor leírtam, hogy mennyire utálok, és milyen egy szemét dolog. De nincs mit tenni, erre ez a gyógymód, úgyhogy mint legutóbb most se tiltakoztam, nincs túl sok értelme. Ez persze megint biztosítja, hogy ezen a héten nem nagyon lesz hazamenetel. Séta még mindig sztornózva, a pórázam miatt, pedig már eléggé elgyengültek az izmaim jó lenne már sétálni egy kicsit. De a lázam megmagyarázódott, és már megkaptam az első adagot, a lázam el is múlt, sőt jobban is lettem, így egy szavam se lehet. Kis rohadék szer kifejti a serkentő hatását. Szerencsére ez nem változtat semmin, ugyanúgy félsteril maradtam.


1 komment

Címkék: szteroid gvhd steril box

A bejegyzés trackback címe:

https://kookusz.blog.hu/api/trackback/id/tr51157732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macilany 2009.06.03. 12:22:32

Szia:-)
Csak kitartás a GVH terén.Barátságot kell kötnötök az új csontvelőddel:-), és mindjárt békésebb lesz a helyzet. A weboldal létrehozását maximalisan támogatom, és a magam módján szivesen segítek is a létrehozásában.Van egy könyv, amely a sikeres átültetésen átesett fiatalokról szól.
Én többször is elovastam, segít átlépni a nehézségeken, címe: Érintettek, és a Démétér házban tudják neked megvenni, mert ugye te még jodarabig nem mozoghatsz "szabadon"
Kitartás, napról-napra jobban érzed majd magad!
Üdvözlettel: Macilany
süti beállítások módosítása